منتـدى ملتقي الأصدقاء دائما
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة

يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو ا معنا

او التسجيل ان لم تكن عضو ا وترغب في الانضمام الي اسرة منتدى ملتقي الأصحاب دائما

سنتشرف بتسجيلك و رؤيتك لبعض الأقسام و الروابط المحجوبة عن الزوار

إدارة المنتدي

لو زرت العضو اللى قبلك؟

اذهب الى الأسفل

مرحبا بك لو زرت العضو اللى قبلك؟

مُساهمة من طرف thekiller في 7/19/2010, 3:27 pm

كل واحد يدخل يشوف العضو اللى
قبله ويقول لو زاره هيجبله آيه؟

موافقيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين!!!!!!!!




من المؤسف ان تبحث عن الصدق فى عصر الخيانه

وتبحث عن الحب ...فى قلوب جبااااااااانه











avatar
thekiller
 مــشــرف سـآبق 
 مــشــرف سـآبق  


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

مرحبا بك رد: لو زرت العضو اللى قبلك؟

مُساهمة من طرف maryam في 7/19/2010, 3:37 pm

موافقة أنا
يلا اللي يجي بعدي يقولي هيجبلي اية؟
صح كدا ولا انا فهمتها غلط؟
avatar
maryam
 مــــــشــــــرفة 
 مــــــشــــــرفة 


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

مرحبا بك رد: لو زرت العضو اللى قبلك؟

مُساهمة من طرف thekiller في 7/19/2010, 3:40 pm

صح بس نسيتى تقولى هتجيبيلى ايه ههههههههههههه

مليش دعوه انا عاوز حاجه هههههههه

ع العموم هجيبلك ورده واهى كمان





















من المؤسف ان تبحث عن الصدق فى عصر الخيانه

وتبحث عن الحب ...فى قلوب جبااااااااانه











avatar
thekiller
 مــشــرف سـآبق 
 مــشــرف سـآبق  


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

مرحبا بك رد: لو زرت العضو اللى قبلك؟

مُساهمة من طرف maryam في 7/19/2010, 4:22 pm

ميرسي
أنا هجيبلك
أمممممممممممممممم








avatar
maryam
 مــــــشــــــرفة 
 مــــــشــــــرفة 


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

مرحبا بك رد: لو زرت العضو اللى قبلك؟

مُساهمة من طرف thekiller في 7/20/2010, 1:48 pm

هوا ايه اللى هجيبلك اممممممممممممم

فين الهديه احنا هننصب




من المؤسف ان تبحث عن الصدق فى عصر الخيانه

وتبحث عن الحب ...فى قلوب جبااااااااانه











avatar
thekiller
 مــشــرف سـآبق 
 مــشــرف سـآبق  


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

مرحبا بك رد: لو زرت العضو اللى قبلك؟

مُساهمة من طرف maryam في 7/20/2010, 4:39 pm

لا انا كنت بفكر وبعدين جيبتلك دبدوب
النت عندك مودع عشان كدة صورتة مش اتحملت.
بس انا جبتلك دبدوب جميل والله
طيب انت دخلت بعدي المفروض تجيبلي حاجة.
avatar
maryam
 مــــــشــــــرفة 
 مــــــشــــــرفة 


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

مرحبا بك رد: لو زرت العضو اللى قبلك؟

مُساهمة من طرف thekiller في 7/21/2010, 12:59 pm




يا دباديبو


انا بقا هجيبله حاجه مكنتيش تحلمى بيها




....

...

....

...
...
...



....

....

....

...

...

..

...

.....

...

...

....
...

...
...



انتى لسه عاوزه العديه ايه كل ده بتنزلى مش ناويه تقولى مش عاوزه

....
.....
...


...

...

..

...

..

...

.
.
.
.
.



شكلك خلاص مصدقتى عاوزاها يعنى عاوزاها


طيب خدى عندك بقا






انا عارف ان البنات بيحبو العروسه دى

فا قلت اخدها على قد عقلها ههههههههههههه


ايه رايك بقا

على فكره انا بردو بحبهم والله ههههههههههههه


يا رب تعجبك




من المؤسف ان تبحث عن الصدق فى عصر الخيانه

وتبحث عن الحب ...فى قلوب جبااااااااانه











avatar
thekiller
 مــشــرف سـآبق 
 مــشــرف سـآبق  


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

مرحبا بك رد: لو زرت العضو اللى قبلك؟

مُساهمة من طرف maryam في 7/21/2010, 5:50 pm

ههههههههههههههههههههههههه
علي قد عقلي اوك مقبولة بس عشان مش ترجع تاخد الهدية مني
بجد جميلة بموت فيها والله
علي فكرة انا عندي عروسة كبيرة اوي
بس احمد وماما مش بيخلوني اخدها في حض
















وبقيت الهدية



يتبع


وبكدة خلصت الهدية
واي خدعة عقبال الهدية الجاية
ابقي شوف مين هيعبر
avatar
maryam
 مــــــشــــــرفة 
 مــــــشــــــرفة 


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

مرحبا بك رد: لو زرت العضو اللى قبلك؟

مُساهمة من طرف thekiller في 7/22/2010, 2:34 pm

منتظر هديتك خدى دلى بقا وادعيلى يا معلم





ايه رايك عريس قد الدنيا




من المؤسف ان تبحث عن الصدق فى عصر الخيانه

وتبحث عن الحب ...فى قلوب جبااااااااانه











avatar
thekiller
 مــشــرف سـآبق 
 مــشــرف سـآبق  


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

مرحبا بك رد: لو زرت العضو اللى قبلك؟

مُساهمة من طرف maryam في 7/22/2010, 5:00 pm

لا بقي انت زودتها اوي اوي
لالالالالالالالالالالالا
مش عايزة الهدية بتاعك خدها وانتماشي
ومفيش عندي هددايا ليك
ال عريس ال
اتجوزة انت بقي
لا ومتنك اوي وبيلكلك في الموبايل.
avatar
maryam
 مــــــشــــــرفة 
 مــــــشــــــرفة 


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

مرحبا بك رد: لو زرت العضو اللى قبلك؟

مُساهمة من طرف thekiller في 7/22/2010, 5:35 pm

زودت ايه

وبعدين ماله منتى لو كنتى شوفتى العروسه كنتى عرفتى

دول متجوزين بالتليفون دا ماسك موبيل وهيا كمان






من المؤسف ان تبحث عن الصدق فى عصر الخيانه

وتبحث عن الحب ...فى قلوب جبااااااااانه











avatar
thekiller
 مــشــرف سـآبق 
 مــشــرف سـآبق  


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

مرحبا بك رد: لو زرت العضو اللى قبلك؟

مُساهمة من طرف maryam في 7/22/2010, 7:45 pm

ههههههههههههههههههه
كدا بردة تجيبلي راجل متجوز
لا وفي فرحة كمان
والندل الخاين موافق يخون مراتة
أخص ع الرجالة
عارف انت المثل اللي بيقول
الراجل زي طابع البريد كل ماتتف علية يلزق اكتر
ههههههههههههههههههههههه
اهوة العريس اللي انت جايبة شكلة من النوع دة
انا مش بوجة المثل لحد ع فكرة
أنا بقول بس مش اكتر.
ع العموم هديتي ليك موجودة
حوض سمك رهيب جدا
من الروائع والعجائب والله



عشان تحرم تجيبلي عريس تاني.
avatar
maryam
 مــــــشــــــرفة 
 مــــــشــــــرفة 


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

مرحبا بك رد: لو زرت العضو اللى قبلك؟

مُساهمة من طرف thekiller في 7/23/2010, 2:43 am

جامده ههههههههه

والله انا موافق وقبلت الهديه

حاسبى بقااااا




من المؤسف ان تبحث عن الصدق فى عصر الخيانه

وتبحث عن الحب ...فى قلوب جبااااااااانه











avatar
thekiller
 مــشــرف سـآبق 
 مــشــرف سـآبق  


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

مرحبا بك رد: لو زرت العضو اللى قبلك؟

مُساهمة من طرف maryam في 7/23/2010, 4:58 pm

ههههههههههههههههههههههه
فين هديتي هاتلي الهدية وانا مجهزالك هدية جامدة المرة الجاية بس اضمن هديتي الاول انت كل مرة بتنسي تجيب وبروحك تجيبها وتيجي
بعد كدا هتصل عليك قبل ماتيجي
avatar
maryam
 مــــــشــــــرفة 
 مــــــشــــــرفة 


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

مرحبا بك رد: لو زرت العضو اللى قبلك؟

مُساهمة من طرف thekiller في 7/25/2010, 12:50 pm

ههههههههههههههههههه

مش بقولك ماديه من الدرجه الاولى هههههههه

خدى عندك






من المؤسف ان تبحث عن الصدق فى عصر الخيانه

وتبحث عن الحب ...فى قلوب جبااااااااانه











avatar
thekiller
 مــشــرف سـآبق 
 مــشــرف سـآبق  


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

مرحبا بك رد: لو زرت العضو اللى قبلك؟

مُساهمة من طرف maryam في 7/25/2010, 6:31 pm

ههههههههههههههههههههههههههههه
لا والله بس حكم اللعبة
هههههههههههههههههه
حجة حلوة طيب ياسيدي ودي هديتي ليك
عارفة انه راح تعجبك





























avatar
maryam
 مــــــشــــــرفة 
 مــــــشــــــرفة 


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

مرحبا بك رد: لو زرت العضو اللى قبلك؟

مُساهمة من طرف thekiller في 7/26/2010, 3:33 pm

اللـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه


انا بموت ف المصاصه

هاخدها ومش هديكى حته




من المؤسف ان تبحث عن الصدق فى عصر الخيانه

وتبحث عن الحب ...فى قلوب جبااااااااانه











avatar
thekiller
 مــشــرف سـآبق 
 مــشــرف سـآبق  


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

مرحبا بك رد: لو زرت العضو اللى قبلك؟

مُساهمة من طرف thekiller في 7/26/2010, 3:47 pm



وخدى العجله دى عشان البلد عندكم يزفوكى ههههههههه

دى احدث عجله ف العااااالم








من المؤسف ان تبحث عن الصدق فى عصر الخيانه

وتبحث عن الحب ...فى قلوب جبااااااااانه











avatar
thekiller
 مــشــرف سـآبق 
 مــشــرف سـآبق  


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

مرحبا بك رد: لو زرت العضو اللى قبلك؟

مُساهمة من طرف maryam في 7/27/2010, 6:26 pm

وووووووووووووووووواووووووووووووووووو
بجد كنت هموت واركب عجلة اة والله العظيم ميرسي ميرسي ميرسي
ربنا يخليك
مش عارفة اجيبلك اية انا دلوقت

avatar
maryam
 مــــــشــــــرفة 
 مــــــشــــــرفة 


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى